Produk Minda Online

Perjumpaan Tiga Penjuru Bagi Misi UPSR 2010

Pada 28hb yang lalu bersamaan dengan hari Khamis, satu majlis perjumpaan tiga penjuru bagi misi memburu kecemerlangan dalam UPSR 2010 telah diadakan. Majlis ini berlangsung di kelas Tahun 6 dan dihadiri oleh Tuan Guru Besar, Hj. Norizan bin Pilus, Pengerusi PIBG, En. Ismail bin Harun, para guru, barisan AJK PIBG, ibu bapa dan para pelajar.
Perjumpaan sebegini penting bagi membincangkan perjalanan Program Kecemerlangan UPSR. Antara aktiviti yang dijalankan adalah, membincang dan mencari persetujuan tentang kos operasi program, pembahagian mentor-mentee, menandatangani akujanji, dan ikrar pelajar.
Semoga dengan usaha yang jitu dan dengan kerjasama oleh PIBG dan ibu bapa diharapkan pada tahun ini keputusan UPSR sekolah ini akan meningkat. Ditambah pula dengan program tuisyen yang dijalankan oleh JKK Kg. Batang Rokan diharap dapat memantapkan lagi para pelajar. Kepada para pelajar didoakan anda berjaya dan bersungguh-sungguh dalam menimba ilmu. Yakin Boleh!!



Sorakan Semangat Pelajar

Bacaan Akujanji

Bertemu Mentor masing-masing

Hafizi sedang menandatangani akujanji sambil diperhatikan oleh ayahnya En. Abdul Hadi


Para guru tekun mendengar penerangan daripada Guru Besar

Sebahagian kaum ibu yang sempat hadir

Ini pula wakil kaum bapa

Cikgu Nooraini selaku pengerusi majlis merangkap guru kelas Tahun 6 sedang asyik menerangkan tentang perjalanan program. Cikgu Norizan pula kelihatan sungguh khusyuk dan tawaduk mendengarnya..hi..hi..hi

Inilah 'orang kuat' bagi Program Peningkatan UPSR 2010. Cikgu Mohd. Noor selaku GPK 1, En. Ismail b. Harun selaku Pengerusi PIBG dan Tn. Hj. Norizan b. Pilus

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting