Produk Minda Online

Misteri Alza Putih

Pada petang tadi, sebuah Alza misteri bewarna putih telah singgah di kawasan sekolah. Semua orang yang berada di sekolah tertanya-tanya siapakah tuannya? Apakah tujuan kedatangannya? dan pelbagai lagi persoalan timbul tanpa mampu dijawab oleh kami semua. Kami turut bimbang jika kedatangannya mengundang bahaya atau mengancam keselamatan murid. Sebagi memenuhi tanggungjawab sosial dan bagi menjadi modal insan yang berguna selaras dengan hasrat kerajaan melalui PIPP, Admin, Rais dan Hasif telah bersepakat untuk menyiasat kehadiran Alza Putih Misteri ini. Inilah sebahagian bahan bukti yang sempat kami kumpul..malangnya kami gagal mengesan DNA yang terdapat pada Alza ini memandangkan kekilatan Alza ini telah menghapuskan semua bukti DNA.



Alza ini dilengkapi dengan Twin Cam lagi..misteri..misteri

Auto lagi tuu..bertambah misteri nii..

Terdapat ruang simpanan barang di hadapan stereng...Adakah senjata penting disimpan di sini?Fuuhh..susahnya nak selesaikan kes ini..

Plastik telah dibalut pada tempat duduk bagi mengelakkan sebarang bahan bukti seperti rambut terlekat pada tempat duduk... pening..pening nak selesaikan kes berat ni..

Inikah kod rahsia yang mereka guna?

Amaran yang diberikan kepada kami...memang suspen betul..

Ini adalah tangan Rais yang tengah mengira ketinggian suspek sewaktu duduk

Bahagian tempat duduk yang telah dibersihkan...
Jadi memang sukar buat kami untuk menyelesaikan kes Alza Misteri ini..Namun kes ini berjaya juga kami selesaikan kerana kami bimbang jika kami lambat bertindak maka...banyak masalah akan timbul..Inilah nombor pendaftaran Alza ini..rasanya nombor ini mempunyai persamaan dengan sebuah Kancil putih yang selalu berada di kawasan sekolah ini..

Sewaktu disoal siasat, Rais ada bertanya tentang bayaran bulanan bagi Alza ini...tetapi suspek hanya diam sambil tersenyum..tidak memberi jawapan....Adakah Alza ini dibayar tunai? Admin mengambil sedikit tagline Nabil... Lu pikirlah sendiri !!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting