Produk Minda Online

Persekitaran Sekolah

Salam sejahtera,

Sebelum kita menceritakan hal sekolah nii..saya ingin memohon maaf kerana agak lama tidak menambah maklumat di blog sekolah ni..sibuk dengan projek blog PSS . selain itu juga saya asyik memikirkan template yang sesuai untuk blog sekolah..so setelah diujikaji beberapa malahan puluhan kali..barulah saya terhasil satu template yang menarik, ringkas, dan menceriakan..( itu perasaan..dan perasan saya je..le.) Maka blog yang anda lihat sekarang adalah blog sekolah yang rasmi...apa-apa maklumat sekolah akan dimasukkan ke dalam blog nii..

Dan untuk kali ini saya ingin memapatkan beberapa foto tentang permandangan sekolah..memang sekolah nii agak lama dan tidak dapat menampung bilik-bilik khas..tetapi ini tidak mematahkan semangat kami untuk belajar.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting